Iti muti firma intr-un nou birou? Iata ce trebuie sa ai in vedere!

Iti muti firma intr-un nou birou? Iata ce trebuie sa ai in vedere!

Procesul de relocare sediu societate este unul ce implica multa atentie, timp si responsabilitate. Deoarece exista o sumedenie de lucruri de luat in considerare. Atunci cand te muti intr-o noua locatie de birou, cel mai bine ar fi sa iti alcatuiesti o lista cu sarcini de efectuat inainte de ziua mutarii.

Pana la urma, este in interesul companiei tale ca noul spatiu de birou sa se potriveasca tuturor nevoilor tale. Bineinteles, si ale angajatilor tai.

Organizeaza-te.

Ideal ar fi sa incepi acest proces al mutarii cu cel putin doua luni inainte. In asa fel incat sa nu uiti niciun amanunt si sa nu te simti presat de timp. De asemenea, nu trebuie sa lasi toate sarcinile pe umerii tai. Implica-ti si colegii, asociatii si angajatii. Fiecare persoana angajata in firma trebuie sa stie din timp ce are de facut in cadrul acestui proiect; Si sa se organizeze conform acestuia.

Impachetarea lucrurilor

Dupa cum am mai spus, toti angajatii trebuie sa se implice in procesul mutarii. Asadar, fiecare trebuie sa isi impacheteze lucrurile din birou, etichetand toate cutiile pentru ca despachetarea la noul sediu sa fie cat mai facila.

Incepeti aceasta impachetare ambaland lucrurile comune din bucatarie si de pe holuri; lasand pe ultima zi documentele si lucrurile personale ale birourilor, precum si  corpurile de mobilier si echipamentele IT.

Costurile mutarii

Preturile difera in functie de serviciile pe care le include pachetul pe care il vei cere de la firma de mutari la care vei apela. Indicat ar fi sa ceri o cotatie de pret de la mai multe companii de relocari, apoi sa iei o decizie care sa iti fie favorabila. De stiut ca cele mai multe firme de relocari ofera clientilor posibilitatea unei evaluari gratuite la fata locului. Foarte important de luat in calcul la oferta de pret necesitatea cutiilor de carton si a materialelor de ambalare, a serviciilor de impachetare, precum si mijlocul de transport sau accesul la lifturi.

Instiinteaza din timp furnizorii de servicii de comunicatii si energie electrica.

Inainte de a te muta oficial in noua locatie a biroului, este responsabilitatea ta ca proprietar al afacerii sa te asiguri ca serviciile de comunicatii (internet, telefonie) si energie electrica vor fi instalate si in stare buna de functionare inca din prima zi in care tu si angajatii tai va veti instala.

Despre autor

admin administrator

Lasă un răspuns