Top 4 greșeli pe care să le eviți când te muți

Top 4 greșeli pe care să le eviți când te muți

Când vorbim cu oamenii despre experiențele lor în ceea ce privește mutarea, adesea auzim aceleași probleme, în special în legătură cu dezorganizarea. Ne-am gândit să întocmim o listă cu primele e dintre cele mai frecvente greșeli pe care oamenii le fac atunci când se mută.

Estimarea greșită a timpului

 Dacă nu te-ai mutat niciodată sau dacă a trecut ceva timp, de multe ori uiți de cât timp este nevoie pentru a-ți organiza lucrurile. Acum, unii dintre voi nu vor avea de ales în ceea ce privește timpul pe care trebuie să-l planifice, probabil din cauza unei mutări bazate pe angajare sau din cauza unei situații de urgență personală. Pentru restul, este vorba despre organizarea și calendarul mutării dvs., pentru a evita panica de ultim moment. Ori de câte ori plănuiți un eveniment mare, ca o mutare, este mai bine să aveți destul timp la dispoziție, astfel încât să  determinați data mutării, indiferent dacă este determinată de vânzarea unei case sau de sfârșitul perioadei de închiriere. După ce aveți data de mutare, dați înapoi cel puțin opt săptămâni, se preferă doisprezece.

Top 4 greșeli pe care să le eviți când te muți

A nu pune toate întrebările și a nu verifica contractul cu serviciile de relocare

 Înainte de a angaja profesioniștii, asigurați-vă că puneți toate întrebările de care aveți nevoie, pentru a vă asigura că veți primi ceea ce vă trebuie în ceea ce privește mutarea. Aflați despre estimările acestora, dacă asigurarea vă va acoperi valoarea obiectelor și dacă există costuri suplimentare pentru serviciile prestate. Aceasta nu este lista completă de întrebări pentru care trebuie să primiți răspunsuri, dar este un început.

Nu sortați lucrurile înainte de ambalare

 Prin faptul că nu vă sortați lucrurile, veți sfârși în a vă consuma mai mult timp când trebuie să împachetați toate aceste lucruri suplimentare, cât și atunci când le veți despacheta. Ce este mai rău, este că lucrurile de care nu aveți nevoie sunt despachetate și stau în garaj până la următoarea mutare. Majoritatea lucrurilor pot fi donate și este mult mai bine ca lucrurile să sfârșească în mâinile cuiva care le-ar putea folosi, decât într-o cutie undeva în garaj.

Nu lăsați suficient timp pentru a vă împacheta toate lucrurile

 Deși acest lucru poate părea un sfat evident, este incredibil cum cei mai mulți dintre noi uităm cât de mult durează să  împachetăm, deoarece atunci când pregătim lucrurile pentru mutare, de multe ori uităm să ne dăm timp pentru a împacheta cu atenție articolele fragile, a găsi consumabile de ambalare (în special dacă folosiți cutii).

Amintiți-vă, sunt doar câteva luni înainte de a vă lua rămas bun de la vechea casa și se poate să vă simțiți puțin copleșiți. Nu trebuie să vă faceți griji. Așadar, planificați, planificați, planificați.

Mutarea și instalarea în noua casă pot fi partea cea mai interesantă a întregului proces. Oricât de obosit v-ați simți după mutarea propriu-zisă, vă veți liniști la timp pentru a vă instala cu adevărat și a vă bucura de noua casă și de cartier.

Despre autor

admin administrator

1 comentariu până acum

turkcePublicat pe8:17 pm - feb. 13, 2021

Buna ziua am o intrebare ptr d-voastra lucrez in Franta de anul trecut perioada mai-Septembrie si in acest an aprilie-septembrie as dori sa stiu care sant primi pasi ptr a obtine somaj pe perioada in care nu lucrez eu lucrez pe sezon la mare de ce documente as avea nevoie va multumesc. Maribel Egan Sherwood

Lasă un răspuns